vineri, 10 mai 2013

Marturii (zeolit si fibromialgie)

"Timp de 13 ani, m-am luptat cu efectele incapacitatile cronice ale oboseali, care au fost atat de severe incat chiar si dupa somn, ma trezeam inca epuizat. Si daca trebuia sa merg intr-o plimbare de 30 minute, mi-as fi organizat intreaga zi in jurul acestui eveniment. Pentru mine, o repercusiune secundara a acestei boli debilitante a fost durerea in intreagul tesut fibros din corpul meu. Ma trezeam dimineata cu sentimentul ca am fost lovit de un camion. De cand cu zeolitul, mi-am recapatat viata mea inapoi. De exemplu, o zi din saptamana trecuta, mi-am petrecut dimineata ducand-o pe mama mea la intalniri. In dupa-amiaza am condus pana in alta provincie si m-am intors acasa in aceeasi zi. Aceasta plimbare a necesitat 4 ore de conducere continua si am fost activ si in timpul petrecut  in acel oras. Claritate mentala este uimitoare. Ceata s-a ridicat! Tremuri provocati de contractiei muschilor din picioare au disparut! Ii multumesc lui Dumnezeu am viata mea inapoi. "Bev E., RN Canada

"Am avut fibromialgie si simptomele au durat aproape 20 de ani. Medicul meu crede am avut fibromialgie de cand eram un copil foarte mic. Aceasta este prima data in viata mea pot sa spun sincer, am avut mai mult de 2 zile complete fara durere, chiar si in zilele furtunoase. Acum am doua saptamani fara a avea nevoie de altceva decat de zeolit pentru fibromialgie mea "Linda B., Indiana.

Ce face cura cu zeolit lichid

Zeolitul lichid nu vindeca nimic, si nici nu este destinat sa trateze nimic. El pur si simplu indeparteaza toxinele si metalele din celulele voastre. Exista, totusi, mai multe cazuri in care s-a aratat ca anecdotic zeolitul este un beneficiu. "Anecdotic" inseamna ca rezultatele nu sunt dovedite stiintific, mai degraba ei sunt povesti personale (marturii) din ceea ce sa intamplat in timpul in care persoana a fost consumatoare de supliment nutritiv. Cred ca este uimitor ce se intampla cand eliminati metale si produsele chimice din organism pentru a permite sistemului imunitar sa preia controlul si sa face ceea ce a fost meniti sa faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu